דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנטי וירוס לעסקים - ההגנה המושלמת לעסק שלך 

מאת    [ 11/12/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1844 פעמים ]

איבוד מידע זה הפסד של כסף רב

המחשבה על איבוד מידע בכל עסק היא כזו שאף אחד לא מעוניין להתעמק בה. זה די ברור, מאחר ומשרד שבו יש מחשב המכיל נתונים רבים על לקוחות (של רואי חשבון, עו"ד, וכיו') שנפגע מוירוס מתוחכם, יתקשה מאוד להתמודד עם התוצאה הכאובה של איבוד מידע. מסיבה זו אנטי וירוס לעסקים הוא דבר חשוב ביותר. גם אם מצליחים למצוא איש מקצוע מוכשר ביותר שמצליח לשחזר קבצים חשובים, הרי ששירות כזה עולה לא מעט כסף ובנוסף הנזק שנוצר בכל רגע שבו אין גישה למידע האישי הוא כזה שלא תמיד אפשר לחפות עליו או לפצות מישהו לגביו. עם רכישת ציוד תקשורת לעסק חשוב מאוד להצטייד בתוכנת אנטי וירוס לעסקים שמותקנת ע"י איש מקצוע ושהינה בעלת יכולת להתמודד עם סוגים שונים של איומים טכנולוגיים בכל הרמות. חיסכון ברכישת אנטי וירוס לעסקים וארגונים הוא פתח לצרות כלכליות רבות.

 

ההגנה חייבת להיות מותאמת לצרכים

די ברור שלכל עסק יש את הגודל שלו, את האופי שלו, ובהתאם לכך גם את הצרכים שלו. לכן התקנת תוכנת אנטי וירוס לעסקים שונים אינה דומה בכל עסק ועסק. באופן כללי אנטי וירוס מגן על מחשבים בעסק (בד"כ ע"י שמירה על ה"שרת" מפני הסיכונים שבהתחברות לרשת האינטרנט), אך בכל עסק יש פעילות ממוחשבת ברמות שונות, ומידע שהינו בעל גודל אחר ובעל רגישות שונה. קשה להאמין שפורץ מחשבים ("האקר") יעדיף לפרוץ למחשבו של קבלן מסוים (עם כל הכבוד לכישרונו ולמקצועיותו) מאשר למחשבו של בעל מקצוע חופשי המאחסן מידע שקשור בתנועות כספים או בפרטי חוזים של לקוחות למשל. לכן התקנת אנטי וירוס לעסקים חייבת להתבצע בראש ובראשונה בהתאם לצרכיו של כל עסק. איש מקצוע או חברה המתמחים בתחום של אבטחת מידע ומחשבים יעשו הכול בכדי ליצור הגנה מספקת וביטחון מלא לכל מידע שברשות העסק.

 

נהנים משירות מקצועי בכל זמן

מחשבים הביאו לחיינו שינוי מיוחד במינו. כיום כל עסק מרגיש את הדינאמיות של עולם המחשוב כשהוא מתכוון לרכוש תוכנת גרפיקה מתקדמת או תוכנות אנטי וירוס לעסקים בהתאמה מלאה לצרכיו. כמעט כולם מבינים היום שלא די בהתקנת אנטי וירוס לעסקים וארגונים בסדרי גודל שונים, אלא שיש לתחזק את מערכת ההגנה בצורה שוטפת. אנשי מקצוע בתחום המחשוב דואגים להדגיש בפני בעלי כל עסק שההגנה שהותקנה במחשביו היום לא תוכל לספק אותו בעתיד אם לא ידאג לעדכן את התוכנה שברשותו באופן קבוע. בכל יום נוצרים איומים חדשים ובכל תקופה ניתן לראות כיצד מחשבי העסק יכולים להימצא תחת איום אם תוכנת אנטי וירוס לעסקים לא עודכנה כנדרש. חלק משירות איכותי בתחום המחשבים הוא לעבוד יד ביד עם בעלי המחשבים בכדי שכל המערכות תעבודנה בצורה תקינה כל הזמן, וגם בכדי שההגנה על כל המערכת תהיה מוחלטת ומקסימאלית במשך כל רגע של פעילות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב